Политическая

Херсонщина

 

Депутату в черговий раз сказали – “Ні!”

Михайло Гончар, за матеріалами газети "Гривна", 23 липня 2003 р. 


Нещодавно у Херсоні відбувся тендер серед ЗМІ на висвітлення діяльності міськвиконкому, до речі цього року мерія планує витратити 200 тисяч гривень на свою “рекламу”. І тут, як завжди не обійшлося без скандалу

 Останнім часом державні органи влади активно сприяють тому, щоб бути прозорими і відкритими для своїх громадян. Наприклад, цього року Херсонський міськвиконком планує витратити 200 тисяч гривень на свою “рекламу”.
        З цією метою був проведений тендер серед ЗМІ на висвітлення діяльності міськвиконкому. І тут, як завжди не обійшлося без скандалу.
        Переможцями у тендері на висвітлення діяльності міськвиконкому виграли нещодавно зареєстровані щоденні газети – близнюки “Горожанинъ” і “Горожанка”, які виходять накладом у дві тисячі примірників. Хоча у Херсоні вже давно діють такі газетні “зубри” як “Гривна” (70 тисяч примірників) , “Новий день” (30 тисяч примірників), та й той же “Херсонський вісник”, офіційне видання Херсонського міськвиконкому.
        Поцікавитись питанням роботи тендерної комісії і несподіваними результатами тендеру по висвітленню роботи міськвиконкому, вирішив голова депутатської фракції “Нашої України” у Херсонській міській раді, голова обласної організації ПРП Артем Кияновський. Він направив запит до голови міського тендерного комітету, секретарю міської ради Андрія Задніпряного і міського голови Володимира Сальдо.
        Через деякий час А.Кияновський отримав дві майже ідентичні відповіді: “інформація про розповсюдження тендерних пропозицій не надається виконавцям чи іншим особам, які офіційно у процесі закупівлі не приймали участь”.
        Тоді виникає риторичне питання: “Навіщо бути депутатом, якщо тобі усюди кажуть “Ні!”?
        

 

повернутися до розділу

повернутися до головної сторінки

повернутися до щотижневика

 

Hosted by uCoz