ѕолитическа¤

’ерсонщина

 

 

” ’ерсон≥ роз≥грують УсектантськуФ карту

¬адим Ѕережний, "ѕол≥тична ’ерсонщина", 22 липн¤ 2003 р. 

 

ѕри цьому порушуютьс¤ елементарн≥ права на свободу сов≥ст≥.

 ” ’ерсон≥ сталас¤ чергова трагед≥¤. —ус≥ди знайшли у квартир≥ трупи двох нещасних ж≥нок Ц матер≥, 50 рок≥в, та доньки 28 рок≥в. ћ≥л≥ц≥¤ не знайшла у загиблих ознак насильницькоњ смерт≥, тому припустилис¤, що в≥дбулос¤ самогубство. ’оча й про це також не можна стверджувати, тому що передсмертних лист≥в у квартир≥ також не було знайдено.

Ќа п≥дстав≥ св≥дчень сус≥д≥в, ¤к≥ розпов≥ли, що ж≥нки жили самотньо, в≥дв≥дували одну з христи¤нських громад м≥ста та торгували л≥карськими рослинами, правоохоронц¤ми була широко разтиражована дл¤ засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ верс≥¤ того, що нещасн≥ пок≥нчили ≥з житт¤м на рел≥г≥йному ірунт≥. Ѕ≥льш того, сл≥дч≥ тверд¤ть, що це УсамогубствоФ носило УритуальнийФ характер. —еред аргумент≥в на користь ц≥й верс≥њ були й так≥: Уу квартир≥ не знайшлис¤ ≥кони, розпТ¤тт¤ та ≥нш≥ культов≥ реч≥, але це н≥чого не значить, бо в област≥ д≥Ї ц≥ла низка тотал≥тарних м≥н≥-сект, ¤к≥ категорично не визнають ≥кон та розпТ¤тьФ (цитуЇмо газету У√ривнаФ, є 29).

ѕри цьому не пов≥домл¤Їтьс¤ н≥ назва громади, ¤ку в≥дв≥дували нещасн≥, н≥ ознаки, на п≥дстав≥ ¤ких можна стверджувати про Уритуальн≥стьФ смерт≥, н≥ про те, чи залучувалис¤ фах≥вц≥, ¤к≥ можуть впевнено сказати про Урел≥г≥йн≥стьФ та Уритуальн≥стьФ смерт≥. …, нарешт≥, не вказуЇтьс¤ на ¤к≥й п≥дстав≥ стверджуЇтьс¤ про нелегальну д≥¤льн≥сть у багатоконфес≥йн≥й ’ерсонщин≥  Унизки тотал≥тарних м≥н≥-сектФ (за нещодавн≥ми пов≥домленн¤м в≥дд≥лу по робот≥ ≥з рел≥г≥йними орган≥зац≥¤ми облдержадм≥н≥страц≥њ, за останн≥ роки був лише один випадок незаконноњ д≥¤льност≥ одн≥Їњ з рел≥г≥йних громад, ¤к≥ в≥дразу зн¤ли ≥з реЇстрац≥њ).

ƒо реч≥, про ще одну ≥з можливих причин смерт≥ Ц отруЇнн¤ л≥ками чи продуктами харчуванн¤ також не йдетьс¤ у пов≥домленн¤х м≥сцевих та загальноукрањнських видань. Ќатом≥сть, експлуатуютьс¤ негативн≥ визначенн¤ УсектаФ, УсектантиФ, Упсевдохристи¤нствоФ, Утотал≥тарн≥стьФ тощо. ѕри цьому правоохоронц≥ та журнал≥сти чомусь забувають, що пон¤тт¤ УсектаФ, Упсевдохристи¤нствоФ,  це сугубо церковн≥ пон¤тт¤ й в нашому законодавств≥ н≥¤к не прописан≥, що церква в≥дд≥лена в≥д держави, що кожен маЇ право на спов≥данн¤ своЇњ рел≥г≥њ, що про звинуваченн¤ можна говорити, коли вони доказан≥ у суд≥, що Утотал≥тарн≥сть сектФ ¤к правове пон¤тт¤ взагал≥ не ≥снуЇ, але звучить у психолог≥чному план≥ дуже загрозливо, що будь-¤к≥ представники рел≥г≥йних громад, ¤кщо не порушують чинного законодавства, мають право на в≥льне в≥дправленн¤ рел≥г≥йних потреб, й це Ї непорушним правом людини. … будь-хто з людей ≥нод≥ порушуЇ закони, робить неординарн≥ вчинки, але це не повинно давати п≥дстав оф≥ц≥йним органам звинувачувати у под≥бних д≥¤х ≥нших, т≥льки тому, що ц≥ ≥нш≥ люди за ¤кимось ознаками (расовими, нац≥ональними, рел≥г≥йними, соц≥альними чи статевими) схож≥ на порушник≥в.

 ому це виг≥дно? ¬≥дпов≥дь одна. ¬же сьогодн≥ по м≥сту поповзли чутки, що у чисельних протестантських громадах, ¤к≥ ≥з усп≥хом д≥ють у ’ерсон≥, на в≥дм≥ну в≥д традиц≥йноњ ”крањнськоњ православноњ церкви, довод¤ть людей до самогубств, забирають квартири, перетворюють на  раб≥в тощо.

„омусь при цьому згадуЇтьс¤ нещодавн≥ пов≥домленн¤ преси про нагородженн¤ ”крањнською православною церквою високих посадових ос≥б правоохоронних орган≥в нагородами церкви, буд≥вництво за ≥н≥ц≥ативи м≥л≥ц≥њ православного храму тощо. 

 

 

повернутис¤ до розд≥лу

повернутис¤ до головноњ стор≥нки

 

Hosted by uCoz